Keďže vieme, že prístup obslužného personálu k letiskovému vybaveniu nie je vždy ohľaduplný, navrhli sme naše vozíky tak, aby prevádzku v náročných podmienkach vydržali čo najdlhšie. Použili sme vysokokvalitnú oceľ, podvozok sme spevnili množstvom pevnostných zvarov a použili sme komponenty najvyššej kvality od renomovaných výrobcov, ako napríklad plnogumové kolesá Continental, točnice Jost, či automatické zadné spájacie zariadenie Rockinger, ktoré sme navyše zabezpečili proti krádeži. Samozrejmosťou sú tiež kvalitné, zinkované dopravníkové valce a odolný žiarovo zinkovaný rám. Parkovacia brzda je štandardne aktivovaná pri zdvihnutí ťažného oja a jeho automatickú aretáciu v zvislej polohe je možné následne jednoducho odistiť nožným pedálom.
Okrem robustnosti sme však naše vozíky nezabudli obohatiť ani o chytré riešenia, ktoré zjednodušujú a zrýchľujú obsluhu, alebo výrazne šetria prepravné a prevádzkové náklady.
Kľúčové vlastnosti:
Kontajnerový vozík typu KCT2000 sa vyznačuje vrchnou platformou otočnou o 360° s aretáciou každých 90°. Je tiež vybavený sofistikovanou aretáciou kontajnera, ktorá sa automaticky sklopí pri nakladaní kontajnera a tiež ho automaticky zaistí po dosiahnutí správnej polohy. Aretácia kontajnera, ako aj otáčania platformy sa odisťuje ergonomicky, nožným pedálom. Vozík obsahuje aj ručne výklopnú západku pre prepravu kontajnera typu LD2. Parkovacia brzda pôsobí na kolesá prednej nápravy.
Opcie:
Pre pohodlnú a bezpečnú prepravu kontajnerov. Pri nakladaní sa západka automaticky sklopí a pri vykladaní pomocou nožného pedálu uvoľníte západku na druhej strane, aby ste mohli kontajner ľahko vytlačiť z vozíka.
Automatická aretácia v štyroch polohách po 90°. Uvoľnenie aretácie pomocou pohodlného nožného pedála.
Pre zvýšenú bezpečnosť sa popri štandardnom zabrzdení zdvihnutím oja aktivuje brzda aj v prípade, že odpojené oje klesne vlastnou váhou k zemi.
Kľúčové vlastnosti:
Pre vozíky KCT7000 sme vyvinuli unikátny podvozkový systém, ktorý spája výhody viacerých riešení na trhu, aby zároveň eliminoval ich nevýhody. Nezávislé, voľne otočné predné nápravy na samostatných točniciach umožňujú vynikajúce manévrovacie vlastnosti pri zachovaní nekompromisnej stability, pričom problém s pripájaním pevného ťažného oja rieši možnosť dočasného výkyvy oja do strán s jeho automatickou spätnou aretáciou. Výsledkom je ešte jednoduchšia a bezpečnejšia obsluha bez rizika ohnutia a zničenia ťažného oja. Parkovacia brzda spoľahlivo blokuje všetky štyri kolesá pevnej zadnej nápravy pomocou vahadiel. Západky na aretáciu kontajnerov a paliet sú ovládané centrálne, z prednej alebo zadnej strany vozíka pomocou ručných pák.
Na vyriešenie problému s dopravou vozíka týchto rozmerov, sme navrhli sklápateľné bočné segmenty rámu tak, aby sa na šírku zmestil do štandardného kamióna, alebo lodného kontajnera.
Pre potreby automatickej manipulácie s kontajnermi, či paletami pomocou špeciálneho vozidla, sme tiež vyvinuli verziu s tzv. „prstami“ na pravej strane, pomocou ktorých sa vie paletový prepravník prepojiť s vozíkom a tak jednoduchšie naložiť, či vyložiť paletu alebo kontajner. Aretácie v týchto „prstoch“ sú ovládané buď automaticky prepravníkom, alebo manuálne, pomocou nožného pedála. Tieto „prsty“ sú takisto výklopné pre zabezpečenie jednoduchšej prepravy vozíka.
|
Opcie:
Všetky kontajnerové západky na jednej úrovni sa ovládajú naraz, pomocou jednej páky - či z prednej alebo zadnej strany vozíka.
Kvôli umožneniu jednoduchšej a cenovo výhodnejšej prepravy štandardným kamiónom alebo lodným kontajnerom sú bočné segmenty vozíka sklopné. Následná montáž po odklopení segmentov pozostáva iba z jednoduchého dotiahnutia štyroch skrutiek.
Pre zvýšenú bezpečnosť sa popri štandardnom zabrzdení zdvihnutím oja aktivuje brzda aj v prípade, že odpojené oje klesne vlastnou váhou k zemi.